accident2

Da da, ştiu, sună sadic titlul cu toate că mi-am promis mie în urma sfaturilor primite să o las mai moale cu limbajul “neaoş” , dar asta le doresc unor anumiţi şoferi, bizonii din trafic. Mai ales acum că a venit sezonul rece cu zăpadă, polei, nu e de ajuns că avem destui conducători auto proşti, care doar dracu’ ştie cum şi-au luat permisul, dar mai vin şi italienii; să nu se înţeleagă că am ceva cu ei personal (am prieteni care muncesc acolo, îi respect), chiar dacă “la noi la România” totul e infinit mai urât şi mai bolnav decât la ei în Italia unde hârtia igienică fină şi parfumată le atinge degeţelele când şterg la cur vreo babă pentru a strânge bani de benveu. 

cocalar-bmw

Oricum, ideea e alta, nu vreau să vorbesc despre toate aerele pe care le au în cur când vin acasă şi despre cum nu le ajungi la nas nici cu un câcat; ideea e că e plină România cel puţin, că aici trăiesc şi conduc, de şoferi proşti, cretini, handicapaţi şi cum mai vreţi să le ziceţi. Sunt şofer de aproape şase ani şi conştientizez că toate accidentele pe care le văd la tv mi se pot întâmpla şi mie oricând, să se trezească vreun copil prost, teribilist, probabil şi beat, să vadă cât duce maşina cumpărată de tăticu. Testeaz-o pe o autostradă, pe o pistă, sau pe mă-ta, dar nu pe o stradă deja proastă, plină de gropi, căruţaşi, beţivi şi alţi proşti ca tine: bine, nu se supăra nimeni dacă vă izbiţi şi daţi colţul amândoi, dar de cele mai multe ori victime vă cad oameni nevinovaţi.

Sper să citească articolul ăsta tâmpit cât mai multă lume şi dacă cel ce-l va citi nu se simte ştiindu-se un şofer atent, măcar să-l arate unui prieten mai tâmpit decât mine, cel care vreau să-i văd morţi pe toţi cretinii de la volan.

DA, dacă eşti teribilist, ia-ţi în maşină copiii, soţia, mama, tata, căţelul, purcelul, dă-i până în limitator şi fă tot posibilul ca primul cap de pod să fie al tău! Să muriţi doar voi măcar, nu să ucizi tu ca mare şofer ce te vezi alţi oameni nevinovaţi printre care mă pot număra şi eu sau cei dragi mie; pentru că dacă vreodată îmi vei răni măcar o persoană dragă, voi avea grijă să nu mai poţi conduce toată viaţa..în cel mai bun caz!

