camioana.roman

Am ascultat aseară atâtea glume cu Oana Roman, încât am zis că nu am cum să nu le împărtăşesc şi cu alţii. Mi-e imposibil, mai ales că nu am văzut om care să nu râdă, nu era unul să spună “Bă, mai lăsaţi-o-n pula mea cu Oana Roman că deja mi-e scârbă!” . Nu cred că îmi mai amintesc toate glumele, dar voi încerca să dau tot ce e mai bun din mine:

1. Oana Roman când se urcă pe cântar, pe display-ul acestuia apare : To be continued;

2. Oana Roman când e pe stop donează sânge pentru copiii bolnavi din Africa;

3. A fost cutremur iar sau a cazut Oana Roman din pat?;

4. Aveam în lista de prieteni pe Facebook 500 de prieteni. După ce am şters-o pe Oana Roman, am mai rămas cu 270;

5. Î : Lângă cine stă Oana Roman la cinema? R : Lângă toată lumea;

6. Oana Roman a născut o fetiţă de 14 ani pe care a înscris-o direct în clasa a 7-a ;

7. Că tot veni vorba de făcut copii, spune un prieten aseară : Bă frate, dacă nu eşti atent şi ai căzut în asta, om eşti, nu mai ieşi de acolo veci! ;

8. De pe Oana Roman te dai jos în rapel;

9. De Halloween, Oana Roman s-a costumat in shaorma şi s-a muşcat de mână ajungând în stare gravă la spital.

Nu mai ştiu, cu toate că la un pahar de ceva apar glume peste glume cu personajul în cauză; Sper să nu mă trezesc cu vreo armată de avocaţi la uşă sau cu blog-ul închis. Oana Roman trebuie să înţeleagă că a ajuns într-o lume selectă a vedetelor pe seama cărora se fac glume, într-o lume unde stă lângă Chuck Norris..sau peste..sau sub el..nu ştiu sincer unde ar încăpea amândoi, dar poate înţelege ideea.

