Da da, ştiu, e un clişeu deja să vorbim de generaţia Facebook, dar totuşi pe mine mă seacă la propriu pe zi ce trece aceste specimene. Probabil că nu ar trebui să mai stau pe reţeaua de socializare ca să nu mă mai enervez, dar asta ar însemna să ignor prostia, lucru pe care din păcate nu pot să îl fac..adică e simplu, un om normal dacă vede un prost, trece pe lângă el, îl evită; nu pot să fac asta..pur şi simplu nu pot; eu trebuie să mă opresc şi să-i spun : “Bă frate, prost eşti, da’ prost cu spume, să mor eu de nu! ” . Şi mereu când mai răsfoiesc printre postări, printre diverse comentarii, îmi dau seama că într-adevăr, mama proştilor e mereu gravidă.

297863_470483532974758_8980478_n

Şi de-ar fi doar proşti (voi repeta obsesiv cuvântul, mă ajută să mă mai descarc)..dar partea rea e ca nu-şi dau seama de asta, nu cred că sunt proşti, nu vor să înţeleagă de ce sunt proşti şi să remedieze ceva. Cel mai mult mă enervează faptul că au o plăcere macabră în a ucide limba română..limba maternă, limba pe care ar trebui să ştie a o vorbi şi a o scrie la fel cum respiră (hehe, de-ar respira la fel cum scriu, sigur ar fi haos). Dar nu, pula mea, la ce să se chinuie să scrie corect, că ei de fapt sţiu că e mai bine sa fii futut decât sa fi futut, ei dau din cap la piesa lui Krem, sunt conştienţi ca mamele lor au cratimă dar sigur nu înţeleg mesajul şi nu în ultimul rând, cei care îi critică sunt nişte frustraţi, nişte obosiţi care nu fac altceva decât să se cace în capul lor că mna’ , “Tea facot mata poet ba desteptule care ejti tu, eu nu ma chinui sa scriu corect k sa sti si tu fraere” .

Majoritatea celor menţionaţi anterior sunt cei din (de)generaţia Facebook. Adică acei copii care sunt numiţi aşa doar din cauza vârstei, nu a experienţelor trăite..când înveţi să scrii prima oară la tastatură şi apoi cu stiloul (mai ştiu aştia mici ce-i ăla? ) , când înveţi că respectul nu înseamnă un “sal” pe chat, când ai impresia că “te omor băi fraiere” din spatele tastaturii e la fel face to face, cu toate că nu ştii unde să mai fugi, când ai emoţii mai mari dacă îţi dă vreo “pizdă” like decât dacă încerci să o iei de mână câcat pe tine de emoţii…atunci e clar că ai nişte părinţi cretini şi că eşti pierdut.

Dar, din păcate, nu sunt singurii proşti din această lume virtuală; mai sunt şi cei din generaţia ’90 , cei care trăiesc doar pentru a-şi arăta caramelele, aifoanele si capacurile de WC din baie reflectate în oglinda unde de fapt ar trebui să se vadă chilotul; sunt acele specimene care au încercat viaţa reală, dar nu pot trece de primul nivel, care au eşuat de prea multe ori şi încearcă să fie cu totul şi cu totul altcineva. Şi le merge; figurile, flegmele din gât şi jargoanele merg de minune pe Facebook..până deschid gura în viaţa reală unde sunt nişte eşecuri, nişte omuleţi într-un prezervativ aruncat la coşul de gunoi.

Şi nu în ultimul rând, sunt “moşnegii”..sper să nu rănesc pe nimeni în orgoliu, dar 99% din cei peste 40 de ani nu ştiu de ce au cont pe reţeaua de socia…sociali..socializace? Ei ştiu doar că acolo se află copiii, nepoţii, mai primesc nişte poze şi vorbesc gratis cu rudele de prin ţară sau de pe afară..dar ce se întâmplă cu adevărat este cu mult peste capacităţile lor de a înţelege..nu au ajuns în partea întunecată a Facebook-ului, dar mi-o întunecă pe a mea de fiecare dată când au ocazia. Ca să fiu mai concret, am câteva doamne prin listă, colege de servici cu mama cred, care îmi dau Like la orice postez..chit că e o melodie de-a lui Andre Rieu, chit că e un share la o poză cu vreo piţipoancă lângă un BMW, chit că pur şi simplu într-un moment de furie îmi pun o stare în care îmi bag pula; indiferent de situaţie, doamnele dau like, aşa au învăţat ele că se face..şi să mor dacă înţeleg ce e în mintea lor. Ai trăit o viaţă fără tehnologie, chiar nu mai rezişti puţin în pula mea??

Ar fi multe de spus despre câcaţii aştia care îmi fut creieriul cu fiecare secundă ce o petrec pe Facebook, dar poate problema nu e la ei, ci doar piticii mei de pe creier sunt mult prea stresaţi.

Oricum, un singur sfat am : Salvaţi-vă până nu e prea târziu!1380032_643794625642260_1363426038_n

