Panică, panică, panică! Cod roşu de inundaţii in sudul ţării, mai ales în Olt şi Teleorman 😀 . Ok, e destul de sadic dacă râd la ştirea asta, dar nu mă pot abţine..chiar şi astăzi când am auzit asta la radio, stăteam liniştit la birou, îmi făceam treaba şi deodată un rânjet tâmpit mi-a apărut pe faţă. De ce? Foarte simplu: pentru că oamenii şi-au făcut-o cu mâna lor în momentul în care au votat cu acel partid ce are ca şi simbol 3 trandafiri cred (chiar dacă meritau doar 2 ) ; dacă votau în cealaltă direcţie scăpau doar cu cod galben. Acuma mna, să facă diguri din saci cu orez şi făină.

Daaar, problema principală nu sunt inundaţiile..că bietele babe au şi spus că aşa a vrut cel de sus, asta este, erau consolate cu ideea..nu conta că au casele, curţile, magaziile inundate; nu conta că animalele probabil vor muri; conta că nu pot să ajungă la biserică, să se mai roage puţin la cel care i-a nenorocit. Acuma ori sunt prost, ori am probleme la mansardă; dar cum mama dracului , dacă cineva îmi sparge maşina şi îmi fură tot din ea, eu m-aş putea duce la el şi să-i mulţumesc pentru faptul că mi-a mai lăsat ceva..adică eu aşa văd situaţia. Numai bine, cu ocazia asta o să spun clar că nu cred în chestia numită Dumnezeu, atâta timp cât am mai multe dovezi să cred în Spider Man. Oricum, aştept cu nerăbdare momentul în care îi voi vedea din nou la tv pe Monta si Dragnea, în cizmuliţe de cauciuc, cu fundul într-o barcă gonflabila în timp ce pulimea îi va împinge..spre o prăpastie sper de data aceasta.

” Fă Doina! Ai chef de nişte inundaţii? ” part 2

